7/28
夜晚降臨 天空成靛色
今晚又是個月圓的夜
在繁華的城市裡
看不見天上閃閃發亮的星星
卻看見了地上的星星
那些河岸邊的路燈
照亮巷道的街燈
橋上的橋燈
馬路上流動的車燈

今晚星星 和深藍的夜空
不是我的夜景
新光三越 101及街燈
才是進了眼裡的夜景


一首喜歡的歌 很棒的歌 {###_happyandhope/3/1580057893.mp3_###}

Every Breath You Take 你的一顰一息

作詞/作曲:Sumer, Gordon(Sting)/Evans, Faith 編曲:Le Couple
演唱:籐田惠美
Every breath you take 你的每一次呼吸
Every move you make 你的每一個動作
Every bond you break every step you take
你的每一次食言 你的一舉一動
I'll be watching you 我都會看著你

Every single day 不管哪一天
Every word you say 不管你說什麼
Every game you play every night you stay
不管你玩什麼花樣 每個你留下的夜晚
I'll be watching you 我都會看著你

Oh can't you see 喔 難道你看不出來
You belong to me 你是屬於我的嗎
How my poor heart aches 我的心是如此地刺痛
With every step you take 全因為你的一舉一動

Every move you make 你的每一個動作
Every vow you break 你的每一次食言
Every smile you fake every claim you stake
你每一次佯裝的笑顏 你每一次虛偽的誓言
I'll be watching you 我都是看著你

Since you've been gone I've been lost without a trace
自你離去後 我便迷失了自我
I dream at night I can only see your face 夜晚在睡夢中 盡是你的臉孔
I look around but it's you I can't replace 我曾四處找尋 卻只有你無可取代
I feel so cold and I long for your embrace 我感到如此寒冷 並渴望你的擁抱
I keep crying baby baby please 我只能一直哭泣 懇求你寶貝
arrow
arrow
    全站熱搜

    nina 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()